Якщо ви продаєте будь-яку продукцію, то у вас мають бути паперові пакети з вашим логотипом. Так як це правильне рішення, особливо якщо ви хочете виділитися серед інших. Друк логотипу на крафт-пакетах також робить їх ефективним маркетинговим інструментом, просуваючи ваш бренд серед усіх, хто їх візьме. Пакети мають дуже широкий спектр застосування і використовуються для пакування випічки, готових продуктів, сувенірів, упаковки продуктів харчування, косметики та парфумерії та багато іншого. 

Де використовуються брендовані паперові пакети? 

Брендовані паперові пакети – це необхідність для будь-якого бізнесу, тому що це той вид товару, який потрібен усім. Тому що яскрава брендована сумка з вашим логотипом, слоганом або контактною інформацією привертає увагу тисяч потенційних клієнтів. 

Якщо ж ви вирішили замовити пакети з логотипом, то маєте подумати, які ж функції вони повинні виконувати, наприклад: 

  • У продуктових магазинах і супермаркетах доречно замовити поліетиленові пакети як різних розмірів, так і товщини плівки.
  • У магазинах одягу доцільно замовляти маленькі, середні та великі пакети. Доречно буде, якщо вони будуть виготовлені з м’якої глянцевої плівки та мають посилені ручки.
  • Якщо для вашого бізнесу важливо, щоб ваша продукція сприймалася як безпечна для навколишнього середовища, або якщо ви хочете підкреслити екологічність свого бренду, замовте виготовлення брендованих паперових крафтових сумок.
  • Якщо вам необхідні пакети для дорогих товарів, то краще замовити упакування з ламінованого паперу з глянцевою або матовою ламінацією, а також застосовувати повнокольоровий друк. 
  • Якщо вам потрібно упакувати харчові продукти, то краще використовувати крафтові пакети і на них наносити логотип та усіляку інформацію про товар або бренд. Ці пакети виготовляються з жиронепроникного крафта і можуть бути з віконцем або без нього, стандартних або нестандартних розмірів.

Як правило, на пакетах друкують логотип компанії, назву, слоган та контактну інформацію. Однак також корисно надрукувати штрих-код або QR-код з посиланням на ваш сайт або соціальні мережі.

Переваги пакетів з логотипом 

Паперові пакети з логотипом мають деякі переваг перед поліетиленовими та пластиковими, а саме: 

  1. Екологічність. Паперові пакети швидше розкладаються, тим самим не завдаючи шкоди навколишньому середовищу.
  2. Безпечність. Не містять токсичних речовин і не становлять загрози для здоров’я людини. У паперове упакування можна класти гарячу їжу, оскільки папір не виділяє токсичних речовин при нагріванні.
  3. Зручність. Пакування легко переносити, а за потреби можна поставити на підлогу.
  4. Довговічність. Пакети з логотипом витримують велику вагу.
  5. Повітропроникність. Повітря легко проходить крізь папір, зберігаючи свіжість продукту.
  6. Нечутливий до зовнішніх впливів. Вміст захищений від пилу та бруду, не просочуються запахи та не утворюються плями. 
  7. Універсальність. У виробництві паперових пакетів використовується крафт, крейдований, ламінований і дизайнерський картон.
  8. Гарний зовнішній вигляд. Навіть найпростіша упаковка робить товар привабливим, демонструє високий статус компанії і підвищує емоційний ефект від покупки.
  9. Практичність і універсальність. Паперові пакети можна використовувати для одягу, кондитерських виробів, пляшок, продуктів харчування, хлібобулочних виробів, побутової хімії, фармацевтичних препаратів, книг, сувенірів, прикрас тощо.
  10. Багаторазовість. Завдяки високій міцності, стійкості до розриву та зминання, паперову упаковку можна використовувати повторно, бо може зберігатися тривалий час без втрати своїх властивостей. 

Пакети з логотипом створюють позитивний імідж компанії, говорять людям про те, що ви боретеся за чистоту навколишнього середовища, і допомагають зменшити витрати на утилізацію відходів. Брендовані пакети також виконують додаткову рекламну функцію.