Якщо ви продаєте будь-яку продукцію, то у вас мають бути паперові пакети з вашим логотипом. Так як це правильне рішення, особливо якщо ви хочете виділитися серед інших. Друк логотипу на крафт-пакетах також робить їх ефективним маркетинговим інструментом, просуваючи ваш бренд серед усіх, хто їх візьме. Пакети мають дуже широкий спектр застосування і використовуються для пакування випічки, готових продуктів, сувенірів, упаковки продуктів харчування, косметики та парфумерії та багато іншого.
Де використовуються брендовані паперові пакети?
Брендовані паперові пакети – це необхідність для будь-якого бізнесу, тому що це той вид товару, який потрібен усім. Тому що яскрава брендована сумка з вашим логотипом, слоганом або контактною інформацією привертає увагу тисяч потенційних клієнтів.
Якщо ж ви вирішили замовити пакети з логотипом, то маєте подумати, які ж функції вони повинні виконувати, наприклад:
- У продуктових магазинах і супермаркетах доречно замовити поліетиленові пакети як різних розмірів, так і товщини плівки.
- У магазинах одягу доцільно замовляти маленькі, середні та великі пакети. Доречно буде, якщо вони будуть виготовлені з м’якої глянцевої плівки та мають посилені ручки.
- Якщо для вашого бізнесу важливо, щоб ваша продукція сприймалася як безпечна для навколишнього середовища, або якщо ви хочете підкреслити екологічність свого бренду, замовте виготовлення брендованих паперових крафтових сумок.
- Якщо вам необхідні пакети для дорогих товарів, то краще замовити упакування з ламінованого паперу з глянцевою або матовою ламінацією, а також застосовувати повнокольоровий друк.
- Якщо вам потрібно упакувати харчові продукти, то краще використовувати крафтові пакети і на них наносити логотип та усіляку інформацію про товар або бренд. Ці пакети виготовляються з жиронепроникного крафта і можуть бути з віконцем або без нього, стандартних або нестандартних розмірів.
Як правило, на пакетах друкують логотип компанії, назву, слоган та контактну інформацію. Однак також корисно надрукувати штрих-код або QR-код з посиланням на ваш сайт або соціальні мережі.
Переваги пакетів з логотипом
Паперові пакети з логотипом мають деякі переваг перед поліетиленовими та пластиковими, а саме:
- Екологічність. Паперові пакети швидше розкладаються, тим самим не завдаючи шкоди навколишньому середовищу.
- Безпечність. Не містять токсичних речовин і не становлять загрози для здоров’я людини. У паперове упакування можна класти гарячу їжу, оскільки папір не виділяє токсичних речовин при нагріванні.
- Зручність. Пакування легко переносити, а за потреби можна поставити на підлогу.
- Довговічність. Пакети з логотипом витримують велику вагу.
- Повітропроникність. Повітря легко проходить крізь папір, зберігаючи свіжість продукту.
- Нечутливий до зовнішніх впливів. Вміст захищений від пилу та бруду, не просочуються запахи та не утворюються плями.
- Універсальність. У виробництві паперових пакетів використовується крафт, крейдований, ламінований і дизайнерський картон.
- Гарний зовнішній вигляд. Навіть найпростіша упаковка робить товар привабливим, демонструє високий статус компанії і підвищує емоційний ефект від покупки.
- Практичність і універсальність. Паперові пакети можна використовувати для одягу, кондитерських виробів, пляшок, продуктів харчування, хлібобулочних виробів, побутової хімії, фармацевтичних препаратів, книг, сувенірів, прикрас тощо.
- Багаторазовість. Завдяки високій міцності, стійкості до розриву та зминання, паперову упаковку можна використовувати повторно, бо може зберігатися тривалий час без втрати своїх властивостей.
Пакети з логотипом створюють позитивний імідж компанії, говорять людям про те, що ви боретеся за чистоту навколишнього середовища, і допомагають зменшити витрати на утилізацію відходів. Брендовані пакети також виконують додаткову рекламну функцію.